Sunday, March 10, 2013

Counting and still counting

Assalamualaikum, peace be upon you! Nampak sangat blog ni berdebu kan? Last post was posted on October 2012. Bukan apa, admin-admin terlupa e-mail and password for this blog disebabkan LAMA SANGAT tak update. Ke malas sebenarnya?

Seperti yang telah digembar-gemburkan sejak beberapa minggu yang lalu, result SPM confirm akan keluar pada 20 Mac 2013 ini. Berapa hari lagi? Sila ambil kalendar and check or bilang guna jari jemari yang telah dikurniakan oleh Allah kepada anda =)

Jadi sepanjang beberapa bulan bercuti, korang buat apa? Dengar cerita ramai ambik lesen, ada yang berkerja, ada yang ambil kursus Bahasa Inggeris, dan tidak lupa juga buat penanam-penanam anggur yang berjaya haha. Harapnya korang isi masa lapang dengan benda-benda berfaedah la ya?

Bercakap mengenai result yang bakal keluar niyh, confirm ramai yang nervous kan? Siap mimpi lagi~ It's okay buddies, whatever result that you will get, just remember,



Pernah tak dengar "Allah tak pandang hasil, tapi usaha" . Kalau salah, mintak dibetulkan hihi. Yeah, cukup ke apa yang kita buat dulu? Result yang kita harapkan tu setimpal ke dengan usaha kita dulu? Pandai-pandai la korang fikir sendiri. Semua dah mumaiyiz kan? *apakaitan?

InsyaAllah Eminent Crew 95 akan beroleh keputusan yang cemerlang, amin. Jom bercakap hal orang dewasa pulak. Siapa dah isi UPU? Aku pun belum, gelabah tanya orang pulak haha. Diharapkan cepat-cepat lah mengisi sebelum result keluar. Bukan apa, takut server jam nanti sebab ramai yang attack nak isi UPU dan bagi mengelakkan stress melampau.

Ada yang nak apply IPTS? Ada sorang senior niyh mengesyorkan IPTS sebab kurangnya persaingan antara budak-budak pandai. Tapi ada la contra nya jugak. It's up to you guys, just make the right choice. Tapi papepun, isi la UPU dulu. Tak tau nak ambil course apa? You can go to these websites, it might help you 


For those yang mencari biasiswa, you can click these websites


Setakat ini, itu je yang boleh dibantu. Sesiapa yang nak share anything pasal biasiswa dan yang sewaktu dengannya, you can drop it in the comment box.

Peace be upon you!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

  2. Welcome to an incredible gathering here you will pick up every little thing about me AI Courses

    ReplyDelete
  3. I see some amazingly important and kept up to length of your strength searching for in your on the site
    cyber security certification malaysia

    ReplyDelete

cakap je, tak payah malu2.