Sunday, December 19, 2010

mari membebel

salam..first of all, nk minx maaf sbb blog ni mcm hidup segan mati x mau sbb adminnyer pun ala2 begitu juga..
on9 fb tadi mcm biasa la kan..manusia membuang masa padahal tau result da nk keluar. usha lah vid yg zul buat pasal batch kita. aku bg 5star *tepuk2*
click here

sambil usha vid tu,aku terpikir lah psl batch kita ni [ x kan nk pikir psl batch len kut..sungguh x berfaedah ]
ape yg aku akan tulis ni sekadar pandangan aku je.. jgn ambik hati or whateva..
sekarang aku terpikir ape akan jadi tahun dpn kalo rmi sgt yg ngade2 nk klua maahad. x tau la golongan ni nk kata apa an. buat yg x apply sbp/mrsm aku ucapkn tahniah!! mmg anak kayu jati maahad. cayalah~ buat yg terpikir nk pindah ue, diminta pikir semasak2nya biar smpi rentung pun x pe [ ok,aku ngarut lagi ]

hurm~ batch kita istimewa!! btol x?? *angguk lah!*  haha. even rmi yg kata batch niyh nakal la, itu la, ini la, tapi apa kita kesah?? sepanjang aku hidup, zaman sekolah menengah la yg pling best. REBEL > perkataan yg mmg sinonim ngan remaja. sumer nk ikut kepala kita je~ btol x? ngaku je la, jgn segan2~ memandai korang r nk refresh scene2 korang bler nakal ue.. masing2 ada an??

kawan! sape x de kawan mmg penipu besar la~ bila suka,cari kawan. bila susah, cari kawan. bila rasa nk ngamuk, cari kwn. bila bengong,cari kwn.. scene biasa bg budak asrama. sbb ada certain dak asrama yg mmg x kongsi prob ngan parents.. kn kn?? kat kenkawan la kita story mcm2..

result da nk keluar.. cuak x,cuak x? sape x cuak mmg aku tabik toink2 sama dia.. dan masa pulak berjalan slow umpama snail berjalan..mmg terasa lambat..maka, x yah pikir la psl masa.. nnti sedar2, da smpi ari kames> 23/12/2010 abes cter.. diharap sumer bersedia dr segi mental mahupun fizikal..

tu je la yg admin kali ni nk membebel..sekadar mengisi kekosongan blog niyh..sesape yg ada cdgn/komen, sila2~ jgn menyegankn diri. ini kan blog batch kita~

owh!! nk cari admin dr klgn putera dlm 1-2 org..sesape berminat, sila antar resume kt email blog niyh.. ceh!
e-mail blog ini

*sebarang kekurangan dlm post ini,abaikan ye!

pen off.wassalam~

No comments:

Post a Comment

cakap je, tak payah malu2.